Jgn lupa click ya (^^,)v

Jgn lupa click ya (^^,)v

Jgn lupa click ya (^^,)v

Wednesday, September 28, 2011

Kad Birthday untuk Pengantin yang sporting;)

Salam.....

Kad kali ni, order dr Anis Magicfingers sempena birthday en.napee (suami anis)........Konsep kad birthday ni dicetuskan oleh anis sendiri......utk mengabadikan aksi2 Hang Jebat Napee bersilat ms wedding dierg thn lps. Sape yg tak pegi wedding anis kt melaka hari tu, rugi sgt2...sbb x dpt tgk pengantin lelaki bersilat.....sporting habisss....hahaha. Almaklumlah....en.napee sbnrnya malu2 kucing orgnya. Tp jgn risau, x dpt tgk live, hr ni BFMI share kn aksi2 bersejarah kedua pengantin yg dah x brape nak baru lg dah ni di ruang blog Bestfriendsmadeit utk tatapan semua....jom layannnnnnzzzzz






Pop-up & Movable card
"HAPPY BIRTHDAY!"
Kod: hb025
Warna: Pink
Saiz: 17.7 x 14cm

Anis, rs mcm baru smlm je korang kawen.....cpt btul ms berlalu....moga bahagia dunia & akhirat.....Kekal bersama selama-lamanya......

5 comments:

MelatiPutih said...

Jgn lupe jugk aksi dayang2 yg kena betulik mayang Mal..hihihi..

MelatiPutih said...

Alamk, typo lak...*berulik*

bestfriendsmadeit said...

haha...takkan pnah aku lupa aksi2 tu....anis punya pasal, tgn aku yg keras ni pun trpksa di lentik2 kn utk ulik mayang.....step salah pun aku bedal je....hahahhaha

Anis Hartini Haron said...

mmaf aku terlambat baca entry nie...
selain napee yg spoting... aku takkan lupakan jasa2 dayang2 aku menari... kalau korang kawin..korang nak suruh aku menari pun aku akan buat... sebagai balasan dera aku pada korang masa wedding aku....
korang mmg terbaik!

talha said...

Great card idea and tutorial,it impressed me.



plastic cards
plastic card printing
scratch cards printing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...